Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
billig parajumpers jakke
13 septembre 2013

parajumpers no salgs

Uansett, bør du definitivt få mediet . vil du være fornøyd med passform. Og hvis du ender opp med å tro at det er for løs, ta trøst i det faktum at ermene på den lille ville se dumt på deg.Jeg bare fikk dette jacketon ti jan31 2012 . helt elsker det , veldig godt laget og varm. Kan ikke gå galt å kjøpe denne jakken . utseendet er tidløs , og det er en jakke som vil vare i mange år.Jeg helt elsker denne jakken . jeg fikk den i den keltiske green & helt elsker det . Iført det i gatene i Toronto , krever bare meg i en t- skjorte b / c det holder meg helt varm.

 

Jeg tok det opp til BlueMountain & helt forelsket i den da jeg returnerte til min suite våt siden jeg ble svett i minus 20 grader temperatur . nettopp bestilt en Parajumpers xl , etter å ha det utvekslet for min xl konstabel , jeg var spent som faen årsaken im en sutrer og fryser lett . Jeg fikk beskjed om å holde fast med en xl , men det passer completley annerledes da lensmannen.

 

med en genser på under, var jeg i stand til å zippe men så ut som jeg couldnt pusten! ,sørg for at du størrelse opp med denne jakken ! det vil være verdt det, nå im fast venter en uke til å bære denne jakken , som suger ,men feste med backcountry.com , de er de beste kundeservice mennesker jeg noensinne har jobbet med.

Publicité
Publicité
Commentaires
billig parajumpers jakke
Publicité
Archives
Publicité